We are one
Papapapa blev for alvor kendt i 2016, da de lancerede plakaten “we are one”, som er 3 delt plakat med verdenskort. Denne plakat solgtes i næsten 5.000 eksemplarer det første år. Forretningsidéen til at starte Papapapa opstod fordi familien selv havde svært ved, at finde noget originalt “kunst” som passede til hjemmets indretning. Enten var motiverne for svære at sammensætte eller prisen var for høj, så løsningen blev at skabe serier af plakater med samme farvetema, layout og udtryk, så det var nemt for kunden at sammensætte en serier af plakater til en plakatvæg.
Succes med moderne “plakatkunst”
I dag har virksomheden mange følgere og stor succes med de smukke plakater, og det forpligter med et samfundsmæssigt ansvar, som stifteren Daniel tilskriver. Papapapa donerer nemlig 5 træer via Growing Trees Network pr. 100 ordre. Derudover ansættes kun dansk arbejdskraft og der benyttes kun danske kvalitets leverandører
Virksomheden bestræber sig på at forblive et brand der prioriterer kvalitet frem for kvantitet, og levere god dansk “plakatkunst” til hjem med moderne indretning. Et stort fokus er at studere trends, der påvirker boligindretning, så de kan være med til at sætte standarden for hvad flot forbrugskunst er, kan og vil.